My Photo
Name:
Location: Bulgaria

Tuesday, June 14, 2005

Dance Macabre



Тогава

не очаквах никого звънеца

ме уплаши иззвъня настойчиво бях

сам в шпионката видях я на възраст

(обаче с огън във очите) непоколебимо

държеше папка със квитанции дете

със болест някаква от всеки само

левче аз имах два това бе всичко поисках

да ми върне ресто нямала

усмихна ми се с укор гузен

се разделих с каквото беше мое

с облекчение



“Довиждане.”

Довиждане.


(aufniemersehen)


С облекчение вратата бързо

се затвори и стъпките

по стълбите не чух


а само си повтарях:

О, Господи, защо държиш във клетка

бялата си лястовица?



1 Comments:

Blogger ivailo2005 said...

aufniemersehen е шега, алюзия на aufwiedersehen wieder-отново, sehen-виждам - т.е. довиждане; niemer - никога, т.е. доневиждане

9:19 AM  

Post a Comment

<< Home